Fri frakt på kjøp over 2000 kr • Rask levering

Salgsbetingelser for forbrukerkjøp av varer over Internett

Innledning

Dette kjøpet er regulert av de nedenstående standard salgsbetingelser for forbrukerkjøp av varer over Internett. Forbrukerkjøp over internett reguleres hovedsakelig av avtaleloven, forbrukerkjøpsloven, markedsføringsloven, angrerettloven og ehandelsloven, og disse lovene gir forbrukeren ufravikelige rettigheter. Lovene er tilgjengelig på www.lovdata.no. Vilkårene i denne avtalen skal ikke forstås som noen begrensning i de lovbestemte rettighetene, men oppstiller partenes viktigste rettigheter og plikter for handelen.

1. Avtalen

Avtalen består av disse salgsbetingelsene, opplysninger gitt i bestillingsløsningen og eventuelt særskilt avtalte vilkår. Ved eventuell motstrid mellom opplysningene, går det som særskilt er avtalt mellom partene foran, så fremt det ikke strider mot ufravikelig lovgivning. Avtalen vil i tillegg bli utfylt av relevante lovbestemmelser som regulerer kjøp av varer mellom næringsdrivende og forbrukere.

2. Partene

Selger er Bjørn Eliassen AS, Org. Nr. 913 558 7230, adresse Strandgaten 50, 6900 Florø, Telefon  907 58 925, E-post nettbutikk@aerly.no, og betegnes i det følgende som selger/selgeren. Kjøper er den forbrukeren som foretar bestillingen, og betegnes i det følgende som kjøper/kjøperen.

3. Pris

Den oppgitte prisen for varen og tjenester er den totale prisen kjøper skal betale. Denne prisen inkluderer alle avgifter og tilleggskostnader. Ytterligere kostnader som selger før kjøpet ikke har informert om, skal kjøper ikke bære.

4. Avtaleinngåelse

Avtalen er bindende for begge parter når kjøperen har sendt sin bestilling til selgeren. Avtalen er likevel ikke bindende hvis det har forekommet skrive- eller tastefeil i tilbudet fra selgeren i bestillingsløsningen i nettbutikken eller i kjøperens bestilling, og den annen part innså eller burde ha innsett at det forelå en slik feil.

5. Betalingen

Betalingen utføres ikke før varene sendes fra forretningen. Dersom kjøperen bruker kredittkort eller debetkort ved betaling, kan selgeren reservere kjøpesummen på kortet ved bestilling. Kortet blir belastet samme dag som varen sendes.

Ved betaling med faktura, blir fakturaen til kjøperen utstedt ved forsendelse av varen. Betalingsfristen fremgår av fakturaen og er på minimum 14 dager fra mottak. Kjøpere under 18 år kan ikke betale med etterfølgende faktura.

6. Levering

Levering er skjedd når kjøperen, eller hans representant, har overtatt tingen. Hvis ikke leveringstidspunkt fremgår av bestillingsløsningen, skal selgeren levere varen til kjøper uten unødig opphold og senest 30 dager etter bestillingen fra kunden. Varen skal leveres hos kjøperen med mindre annet er særskilt avtalt mellom partene. Vi tar forbehold om at varen er på lager til enhver tid.

7. Risikoen for varen

Risikoen for varen går over på kjøper når han, eller hans representant, har fått varene levert i tråd med punkt 6.

8. Angrerett

Med mindre avtalen er unntatt fra angrerett, kan kjøperen angre kjøpet av varen i henhold til angrerettloven. Kjøperen må gi selger melding om bruk av angreretten innen 14 dager fra kunden har mottatt varen.

I fristen inkluderes alle kalenderdager. Dersom fristen ender på en lørdag, helligdag eller høytidsdag forlenges fristen til nærmeste virkedag.

  • Ved kjøp av enkeltstående varer vil angrefristen løpe fra dagen etter varen(e) er mottatt.
  • Selges et abonnement, eller innebærer avtalen regelmessig levering av identiske varer, løper fristen fra dagen etter første forsendelse er mottatt.
  • Består kjøpet av flere leveranser, vil angrefristen løpe fra dagen etter siste leveranse er mottatt.

Ved bruk av angreretten må varen leveres tilbake til selgeren i original stand og uten unødig opphold og senest 14 dager fra melding om bruk av angreretten er gitt.

Angreretten gjelder ikke varer som av hygieniske årsaker ikke kan selges på nytt. Vi gjør dermed oppmerksom på at øredobber, strømpebukser, undertøy o.l ikke kan returneres/byttes.

Vi ønsker å bidra til et mer bærekraftig miljø, og derfor dekker kunden fraktkostnaden ved retur. Du kan enkelt bestille en adresselapp til returen ved å følge denne lenken.
Takk for at du hjelper oss å ta vare på miljøet!

9. Forsinkelse og manglende levering – kjøpernes rettigheter

Dersom selgeren ikke leverer varen eller leverer den for sent, kan kjøperen etter reglene i forbrukerkjøpsloven holde kjøpesummen tilbake, kreve oppfyllelse, heve avtalen og/eller kreve erstatning fra selgeren. Kravet bør fremmes skriftlig.

10. Mangel ved varen – kjøperens rettigheter

Hvis det foreligger en mangel ved varen må kjøper innen rimelig tid etter at den ble oppdaget, gi selger melding om dette. Reklamasjon kan skje senest to år etter at kjøper overtok varen, eller fem år dersom varen er ment å vare vesentlig lenger.

11. Selgerens rettigheter ved kjøperens mislighold

Dersom kjøperen ikke betaler eller oppfyller pliktene etter avtalen, kan selgeren holde varen tilbake, kreve oppfyllelse, heve avtalen og/eller kreve erstatning.

12. Garanti

Garanti som gis av selgeren gir kjøperen rettigheter i tillegg til det som allerede følger av lovgivningen.

13. Personopplysninger

Behandlingsansvarlig for innsamlede personopplysninger er selger. Personopplysninger vil kun bli brukt i forbindelse med avtalen eller i lovbestemte tilfeller.

14. Konfliktløsning

Klager rettes til selger innen rimelig tid. Partene skal forsøke å løse tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan Forbrukerrådet kontaktes på telefon 23 400 500 eller www.forbrukerradet.no.

Brukervilkår for Klarnas shoppingtjeneste

Når du bruker Klarnas Shopping-tjeneste, vil disse vilkårene («vilkår» eller «avtale») gjelde og utgjøre en avtale/kontrakt mellom Klarna Bank AB (AS) («Klarna», «vi», «oss» og «vår/vårt/våre») og deg som bruker av vår Klarna Shopping tjeneste («du/deg») angående tjenesten beskrevet nedenfor («tjenesten»). Les disse vilkårene nøye før du bruker tjenesten, og skriv ut en kopi som egen dokumentasjon og for fremtidig referanse. Ikke bruk tjenesten hvis du ikke ønsker å være bundet av disse vilkårene. Disse vilkårene gjelder ikke for Klarnas betalingsalternativer. Hvis du velger å betale med et av Klarnas betalingsalternativer, finnes det ytterligere vilkår som gjelder spesifikt for betalingen. Man finner alle vilkårene på https://www.klarna.com/international/terms-and-conditions/. Ved å kontakte vår kundeservice kan du be om eldre versjoner av vilkårene.

1. Beskrivelse av tjenesten

Vi har skapt tjenesten for å gi deg den best tenkelige shoppingsopplevelsen, uansett om du handler på nett eller i butikk. Tjenesten gjør det mulig å få til en effektiv og inspirerende shoppingopplevelse gjennom å tilby en rekke fordeler. Handleopplevelsen bør ha deg i fokus. Det var derfor deg vi tenkte på da vi skapte denne tjenesten og alle fordelene med den. Den vil gjøre kjøpet enklere, gjøre det enklere å håndtere kjøpsklager eller klager på varer, gir inspirasjon og persontilpassede tilbud og skaffe deg oversikt og shoppingen din. Produktlenkene og lenker til butikker innenfor tjenesten kan være sponset eller tilsluttet oss, noe som betyr at Klarna kan tjene provisjon når du handler gjennom disse lenkene. Tjenesten omfatter følgende fordeler:

1.1 Opprettelsen av en Klarna Brukerkonto

Når du melder deg på tjenesten, vil vi opprette en brukerkonto for deg for å gi deg full potensiale av alle funksjonene i tjenesten («Klarna brukerkonto»). Husk alltid å holde kontakinformasjonen på din Klarna brukerkonto oppdatert og legge til alle relevante leveringsadresser. Du kan velge å huske Klarna brukerkontoen din på en spesifikk enhet, for eksempel mobiltelefonen eller nettbrettet ditt («Husk meg» -funksjonen). Du kan gjøre dette på en eller flere av enhetene dine. Du bør ikke bruke denne funksjonen på delte eller offentlige enheter. Ved å bruke denne funksjonen trenger du ikke å logge inn og autentisere Klarna brukerkontoen din hver gang du bruker Klarna. Dette vil gi deg en sømløs og friksjonsfri handleopplevelse. Husk meg-funksjonen plasserer en enhetsidentifikator, dvs. en «cookie», på enheten din. Du kan slette alle informasjonskapsler på enheten din, noe som også sletter våre informasjonskapsler. For mer informasjon, se vår Merknad om sporingsteknologi.

1.2 Autofyll/auto-innlogging under utsjekking i butikk eller utsjekkingsleverandør

For at du skal ha en smoooth og friksjonsfri handleopplevelse, vil vi huske noe informasjon om deg og bruke den informasjonen til automatisk å fylle ut forskjellige skjemaer med din informasjon under din shopping. Dette vil gjøre det mulig for deg å spare tid og fokusere på mer viktige ting enn å fylle ut samme informasjon om og om igjen. Ved å godta disse vilkårene samtykker du til at Klarna kan offentliggjøre det faktum at du er Klarna kunde til butikker og utsjekkingsløsninger som du handler med. La oss forklare mer detaljert hvordan dette fungerer: Autofyll under handel med Klarna Når du bruker Klarna for første gang, vil du bli bedt om å opprette en Klarna brukerkonto for å gjøre dine fremtidige interaksjoner med Klarna enklere. Vi vil beholde denne informasjonen i våre systemer slik at når du returnerer til oss eller bruker vår tjeneste, trenger du bare å gi oss noe informasjon. Vi vil behandle all personlig informasjon vi samler inn i opprettelsen av din Klarna brukerkonto i samsvar med Klarna sin personvernmerknad. Når vi er i stand til å identifisere deg, kan vi autofylle noen opplysninger om deg under kjøpsprosessen, for eksempel navn, adresse, telefonnummer, e-post, fødselsdato og kortdetaljer. Autofylling baseres på informasjonen lagret på din Klarna brukerkonto. Et eksempel på når autofylling brukes er når du handler direkte fra Klarna-appen, eller i en nettbutikk sin utsjekking når du er logget inn med Klarna. Autofyll gjennom inntasting av begrenset informasjon Mens du samhandler med Klarna, kan vi be om informasjon om deg, som navn, adresse, telefonnummer, e-post, fødselsdato eller personnummer. Vi vil beholde denne informasjonen i våre systemer slik at når du returnerer til oss eller bruker vår tjeneste, vil du bare trenge å oppgi noe av denne informasjonen, som e-post og postnummer, eller personnummer (avhengig av landet), slik at vi kan autofylle de resterende feltene med din andre informasjon. Autofyll gjennom en Klarna-cookie En ekstra metode vi kan bruke for å autofylle informasjonen din er ved å plassere en Klarna-cookie på enheten din (datamaskin, nettbrett, mobiltelefon, osv.). Du kan velge å lagre informasjonen din, som navn, adresse, telefonnummer, e-post, fødselsdato, personnummer eller kortdetaljer, hos Klarna. Hvis du gjør dette, bruker vi cookie til å hente denne informasjonen fra Klarnas lagring, og cookie vil hjelpe oss med å autofylle dem når du handler med Klarna. For mer informasjon om vår bruk av informasjonskapsler, se vår cookie-informasjon. Deaktivere autofyll Hvis du ikke ønsker å bruke autofyll-funksjonen, kan du kontakte oss, og vi vil deaktivere den for deg. Du kan også deaktivere den fra Klarna-appen eller justere autofyll-innstillingene dine under kjøpsprosessen. Du har også muligheten til å når som helst slette alle cookies på enheten din, noe som også sletter vår cookie. Auto-innlogging Klarna gjør at du kan logges på Klarna-brukerkontoen din automatisk, hvis du allerede er logget inn i enkelte butikker eller betalingsløsninger på en tilstrekkelig sikker måte. Dette betyr at du da kan bruke Klarnas betalingsmåter uten behov for manuell pålogging gjennom en autentiseringsmetode som er separat fra butikken eller kassaløsningen.

1.3 Betalingsmetoder vist i henhold til dine preferanser og valg

Vi vil arrangere rekkefølgen på betalingsmetodene dine basert på enten Du har valgt en betalingsmetode som din preferanse Tidligere har brukt en spesifikk betalingsmetodehvis vi er pålagt ved lov å vise betalingsmetoder i en bestemt rekkefølge. For å gi en jevn og friksjonsfri handleopplevelse vil vi imidlertid også sjekke om du er kvalifisert for hver av våre tilgjengelige betalingsmåter før vi presenterer dem for deg, for å tydelig vise hvilke du kan bruke til et spesifikt kjøp. Noen ganger kan forskjellige betalingsmetoder være utilgjengelige på grunn av at kjøpsbeløpet er for lavt, eller at butikken ikke aktiverer det i det hele tatt, eller ikke aktiverer det for en bestemt type varer.

1.4 Tilbud og fordeler du faktisk liker

Klarna kan presentere tilbud og fordeler som rabatter, spesielle arrangementer, prioritert tilgang til produkter, salgskampanjer, butikktilbud, vareprøver og gaver. Tilbudene og fordelene gitt til deg er blant annet basert på antall kjøp, beløpet du har brukt og/eller din bruk av Klarnas tjenester eller funksjoner. I noen tilfeller vil bestemte vilkår og betingelser gjelde for disse tilbudene. Du vil få vite om disse i tilknytning til tilbudene og fordelene.

1.5 Husk ditt valgte kort og bankopplysninger

Når du foretar et kjøp med Klarna, kan du bruke flere forskjellige betalingsalternativer, slik som debet-, kreditt- eller forhåndsbetalte kort, samt betaling fra bankkontoen din. Vi beholder betalingsinformasjonen din hvis du velger å betale med oss, inntil du enten velger å slette informasjonen eller til du lukker Klarna-brukerkontoen din. Ved å lagre betalingsinformasjonen din hos Klarna, godtar du å la Klarna belaste det lagrede kortet eller bankkonto for senere kjøp med Klarna. Du vil ikke bli belastet før du foretar et kjøp, eller starter et abonnement. Hvis kortet eller bankkontoen du har valgt som standard ikke kan belastes for et kjøp, inkludert avdragsplaner eller abonnementer, godtar du at Klarna vil prøve å belaste ett av de andre kortene eller bankkontoene du har registrert i Klarna brukerkontoen din.

1.6 Klarna-appen

Klarna-appen er en app som er tilgjengelig via mobilenheten din eller innloggingssiden i nettleseren din, og er din shoppingassistent. Ved å bruke Klarna-appen kan du betale for kjøpene dine, sammenligne produkter, spore pakkene dine, få shoppingtips og mange andre ting. Noen av disse funksjonene aktiveres ved å laste ned Klarna-appen eller logge inn på innloggingssiden, mens andre kan aktiveres av deg etter innlogging. Klarna ønsker å gi deg den beste shoppingopplevelsen og tilby deg muligheten til å søke etter et bredt utvalg av butikker i Klarna-appen. Vi har kanskje ikke et kommersielt forhold til alle butikker som vises eller er søkbare i Klarna-appen. I disse tilfellene fungerer Klarna som en nettleser eller søkemotor, og derfor blir du bare omdirigert til butikkens nettsted i den integrerte nettleseren. Det nøyaktige innholdet i funksjonene kan variere mellom markeder. For å nevne noen av funksjonene vi er mest stolte av: Vis Klarna-kjøpene og -transaksjonene dine Administrer betalingene dine Enkel samhandling med Klarna Persontilpassede anbefalinger, tilbud og annet innhold Raskt, automatisert system for å håndtere kjøpstvister eller klager på varer Eksempel på andre funksjoner vi kan tilby, avhengig av marked: Handle-tjenester som søke- og sammenligningsfunksjoner, inkludert en shopping-assistent chatbot Handle med Klarnas betalingsmetoder – selv i butikker som ennå ikke bruker Klarna Ordre-, leverings- eller pakkesporing Koble til e-postadressen din konto for å se bestillinger gjort via butikker eller enheter som ikke er knyttet til Klarna Enkel returhåndtering og refusjoner Finansiell Oversikt Vis og lagre dine transaksjoner, kjøp, kvitteringer, bilder og annen shoppingrelatert informasjon CO2-utslippsfotavtrykk på kjøpene dine Bildesøk på produkt Opprett og del samlinger av varer eller tjenester etter ditt valg Del transaksjonene dine med andre Klarna-brukere Del dine erfaringer og tanker med andre om butikker og produkter du har kjøpt En assistent som foreslår å hjelpe deg med å fylle ut forskjellig informasjon (“Smarte forslag”) Se transaksjonene dine utført med ett av våre datterselskaper Mulighet til å laste opp og lagre medlemskap i tredjepartstjenester og bonuskort Videreselge produkter du har kjøpt via Klarna på tredjeparts videresalgsplattformer Vi lagrer informasjon om dine kjøp og transaksjoner (faktiske og planlagte) i Klarna-appen. Som en del av tjenesten som leveres under disse vilkårene, lar Klarna deg se informasjon om dine kjøp og transaksjoner i Klarna-appen. Hvis du vil vite mer om hvordan Klarna bruker denne informasjonen, og annen informasjon vi har om deg, se vår Personvernerklæring. Klarna-appen har markedsført innhold. Markedsført innhold er et innlegg kjøpt av en annonsør som vises i Klarna-appen. Det kan inneholde tekst, et bilde, en video og lenker til en relatert nettside etter annonsørens valg. Markedsført innhold kan identifiseres av begrepet annonse, markedsført eller sponset. Klarna-appen er tilgjengelig gjennom tredjeparts distribusjonsplattformer («applikasjonsbutikker»). Du kan trenge registrering på forhånd hos den relevante applikasjonsbutikken. Klarna har ingen innflytelse på innhenting, behandling og bruk av personopplysninger av de respektive applikasjonsbutikkoperatørene.

1.7 Spesifikke vilkår og betingelser for Klarna Extension

1.7.1 Generell informasjon, godkjenning av disse vilkårene, kvalifisering

«Klarna Extension» er en programvareapplikasjon som er gjort tilgjengelig av Klarna. Vilkårene og betingelsene («vilkår for Extension») i dette avsnitt 1.7 gjelder kun for den bruk du gjør av Klarna Extension. Ved å installere, aktivere, muliggjøre, bruke eller på annen måte få tilgang til Klarna Extension, godtar du å følge disse vilkårene for Extension. Ikke installer, aktiver, muliggjør eller på annen måte få tilgang til Klarna Extension hvis du ikke ønsker å være bundet av disse vilkår for Extension. Klarna Extension kan brukes på Google Chrome, og i fremtiden kan den bli tilgjengelig på andre støttede nettlesere samt på din mobile nettleser. En Extension-bruker må være minst 18 år gammel og ha et europeisk telefonnummer. Ved å installere, aktivere, muliggjøre, bruke eller på annen måte få tilgang til Klarna Extension, bekrefter du at du er over 18 år. Klarna Extension gjelder for assorterte rabattkuponger på nettbutikken til forhandlere som samarbeider med og velges av Klarna («tilknyttede butikker»). Alle kjøp du foretar er direkte fra tilknyttede butikker og ikke fra Klarna.

1.7.2 Klarna Extension-funksjoner og -begrensninger

Klarna Extension tilbyr flere funksjoner, hvorav noen kun er tilgjengelige for en Extension-bruker etter at de først har registrert seg for en Klarna brukerkonto. Disse funksjonene er inndelt i grunnleggende funksjoner og forbedrede funksjoner. Klarna forbeholder seg retten til å trekke tilbake alle funksjoner når som helst.

1.7.3 Grunnleggende funksjoner i Klarna Extension

Eksempler: Kuponger, ønskelister, prissammenligningsverktøy.

1.7.4 Klarna Extensions forbedrede funksjoner

Eksempler: Engangskort, en av betalingstjenestene Klarna har tilgjengelig, styrt av egne vilkår.

1.7.5 Inaktive kontoer

Hvis kontoen din er inaktiv i tolv (12) påfølgende måneder eller mer, kan Klarna slutte å opprettholde dine Klarna brukerkontooppføringer i forhold til din bruk av Klarna Extension.

1.8 Sign In With Klarna (SIWK) –pålogging med Klarna

Sign in with Klarna («SIWK») hjelper deg til å enkelt logge på tredjepartsapper og tjenester ved å benytte brukerkontoen din hos Klarna. Klarna deler navnet ditt, telefonnummeret og e-postadressen din med tredjeparten. SIWK kan kontinuerlig dele informasjon du har godkjent med tredjeparten. Du kan når som helst trekke tilbake samtykket til at tredjepartsappen kan motta informasjon fra din Klarna brukerkonto. Når du bruker SIWK, får ikke Klarna tilgangen til tredjepartskontoen, og tredjeparten får heller ikke tilgang til din Klarna Brukerkonto.

2. Er det kostnader for tjenesten?

Tjenesten er gratis med mindre annet er angitt. Hvis du bruker et av Klarnas betalingsalternativer, vil ulike vilkår og betingelser gjelde og renter og gebyrer kan bli belastet.

3. Endringer i tjenesten og vilkårene

Vi kan endre disse vilkårene fra tid til annen. Vi vil gi deg 30 dagers forhåndsvarsel om slik endring som kan påvirke deg negativt. Hvis du fortsetter å bruke tjenesten etter den effektive datoen for de reviderte vilkårene, godtar du endringene. Hvis du ikke godtar endringene, kan du avslutte avtalen.

4. Personvern og dine personopplysninger

Hvordan Klarna behandler din personlige informasjon er beskrevet i vår personvernerklæring.

5. Dine forpliktelser

Du må oppgi riktig informasjon, bruke din virkelige identitet og ikke misbruke tjenesten. Du er ansvarlig for alt innhold du laster opp. Klarna kan fjerne innhold eller avslutte din bruk av tjenesten ved misbruk.

6. Innlogging og sikkerhet

Hold påloggingsdetaljene sikre. Ikke del din Klarna brukerkonto med andre. Klarna kan avslutte eller deaktivere din bruk av tjenesten ved alvorlig brudd på sikkerhetsforpliktelsene dine.

7. Generelt

Hvis det er en konflikt mellom disse vilkårene og andre vilkår knyttet til tjenesten, vil disse ha forrang.

8. Tjenester fra andre selskaper

Noen funksjoner kan innebære tjenester levert av andre selskaper enn Klarna. Klarna er ikke ansvarlig for kvaliteten eller nøyaktigheten av disse tredjepartstjenestene.

9. Varighet og avslutning

Avtalen gjelder til du eller Klarna avslutter den. Du kan avslutte avtalen når som helst ved å kontakte kundeservice. Klarna kan avslutte avtalen med 30 dagers forhåndsvarsel.

10. Ingen angrerett («retten til å ombestemme deg»)

Ved å inngå denne avtalen samtykker du i at tjenesten vil begynne uten angrerett. Du kan likevel avslutte avtalen når som helst.

11. Ansvarsbegrensning

Klarna er ikke ansvarlig for din bruk av tjenesten eller for produkter du kjøper gjennom den. Ingen garantier, kompensasjonsansvar eller vedlikeholdsforpliktelser. Du bør utføre egne undersøkelser før du kjøper.

12. Elektronisk kommunikasjon

Ved å godta disse vilkårene samtykker du i at Klarna kan kommunisere elektronisk med deg. Hold kontaktinformasjonen din oppdatert.

13. Tildeling eller overføring

Vi kan overføre våre rettigheter i henhold til avtalen. Du kan ikke overføre dine rettigheter eller forpliktelser uten vårt samtykke.

14. Om Klarna

Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Sverige, er en svensk bank autorisert av Finansinspektionen. Kontaktinformasjon: https://www.klarna.com/no/om-oss/kontakt/.

15. Kundeservice og klager

For klager, se www.klarna.no. Klarna deltar i tvisteløsningsprosesser. Du kan også bruke EUs ODR-plattform for å sende inn klager.

16. Gjeldende lovgivning og jurisdiksjon

Denne avtalen er underlagt lovene i Norge. Eventuelle tvister skal underlegges norske domstoler, med Oslo tingrett som første instans.

17. Immaterielle rettigheter og varemerke

Alt innhold er beskyttet av gjeldende opphavsrett og eiendomsrettigheter. Uautorisert bruk er forbudt. «Klarna» er et registrert varemerke. Ved tilbakemeldinger forbeholder Klarna seg retten til å bruke disse uten forpliktelser overfor deg.

Tilbakestill passordet

Logg inn eller opprett en ny konto

E-post

DINE INFORMASJON

Logg inn eller opprett en ny konto